24/4 2013 21:21 är den bästa dagen i mitt liv!

för ett halvår och 16 dagar sen så var jag i globen på believe tour och såg min allra största idol. Det var som en dröm, det är en dröm som gick i uppfyllelse. 21:21 fick jag se dig flyga in på dina vingar, reaktionen av alla beliebers som var där inne var massa skrik och ' JUSTIIIIIIN ' . Det var helt sjukt, att man väntat i fem år på att se honom och nästan tappat hoppet om att han skulle komma till sverige. 24 april , två dagar efter min födelsedag hände det bästa i hela mitt liv, det är helt sick. Jag amanda andersson har sett justin drew bieber med egna ögon, andats samma luft som honom och sett hans mage irl amagash . Min biljett hänger så fint på min vägg , där kommer den få vara föralltid, blir glad så fort jag ser den då tänker jag på den bästa bästa dagen i mitt liv och jag vill inget annat än att få komma tillbaka till den där sjuka stunden. Du har räddat mitt liv, bara av att lyssna på din röst gör mig glad. & du har lärt mig en sak, NEVER SAY NEVER. jag älskar dig justin drew bieber. 24/4-2013 föralltid. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0