"Och när evigheten tagit slut och ingenting är som förut så vill jag hålla din hand, för jag älskar dig även när du hatar mig"❤

 
Hejsan , igår så var jag på bup möte i norrköping och sen när jag kom tillbaka till skolan klockan tolv så fick jag gå hem direkt för slöjden var inställd, varför kunde ingen ha sagt det till mig så jag hade kunnat åka med bussen ända till centrum istället för att behöva gå hem?! så alltså blev det ingen skola för mig alls igår, men jag ska inte klaga. Men igår på kvällen så var jag med Jimmy, Linnea och Max , vi gungade och massa skojsigt, men jag blev ledsen när jag låg i gungan för jag påmindes om en underbart saknad person då, vi träffades där allra första gången..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0