om du bara kunde förstå så vore allt så himla mycket enklare ..

 
älskar han mig eller hatar han mig? när ska han bestämma sig? är trött på att ena dagen bli behandlad som det finaste på jorden och sen andra dagen bli behandlad helt annorlunda. jag älskar honom men han vägrar förstå och det gör ont i mig när han inte vill lyssna, när han säger att han inte är bra för mig, men jag vet han är bra för mig, även fast han ar varit väldigt elak så är han världens bästa kille, hoppas du förstår det någon gång. Jag vill bli älskad för den jag är och inte den jag borde vara, det är jobbigt att hela tiden behöva gå runt och vara ledsen.. men det är väl som du säger never say never.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0