hemskt..

 
om mindre än två veckor så splittras klass 9c , vi har varit tillsammans i tre år och nu ska vi alla gå skilda vägar, det är hemskt , jag kommer inte längre få se er varje dag, ni kommer inte kunna göra mig glad när jag är ledsen. Jag vill inte att den trettonde juni ska komma , det är ett bra datum men samtidigt den tuffaste dagan för oss som slutar nian många tårar kommer rinna, det är sista gången jag står i kören och sjunger, sista skolavslutningen på grundskolan med världens bästa klass. Det är hemskt, jag vill verkligen inte, kommer inte klara mig utan er, våra sjuka minnen tillsammans, på avslutningsmiddagen så kommer jag gråta massor, på avslutningen också. Det kommer kännas tomt, jag vet att vi fortfarande kommer hålla kontakten men det känns ädå förjävligt att inte gå i samma klass och skola som er. fan jag vill inte..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0