detta är hemskt , bara 21 veckor kvar sen splittras vi.. usch :(

 
 
usch , tänk det är bara 21 veckor kvar tills det hemska händer, klassen splittras för att alla ska börja på olika skolor. jag vill inte tänka på hur mycket jag kommer gråta på avslutningsdagen , det är sjukt. kan vi inte få börja om sjuan igen ? Bröt ju ihop när jag såg alla nior stå och gråta förra året , så då kan man ju fundera på hur mycket vi kommer gråta den dagen , eller ja mest tjejerna då för killar kan ju inte gråta.  vi har tillbringat 3 skolår tillsammans och nu är det några få månader kvar sen är det slut. Vill inte säga hejdå till alla dom männskor som jag älskar , jag vill verkligen inte . jag får panik , kommer gråta när vi ska göra dom sista sakerna tillsammans som att ta spex foto, göra klasströja osv. Man tror inte att det är så jobbigt när man ser alla nior stå och gråta , men ni som är åttor nu jag säger det bara ta vara på tiden med eran klass,  för det är jobbigare än ni tror. Försöker att inte tänka på att det bara är några månader kvar tills den underbara klassen splittras men det går inte att sluta tänka på det. kommer sakna er något enormt. först var vi 7c sen 8c och nu är vi 9c. störst bäst och vackrast. Älskar er mina prinsar & prinsessor.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0