Nothing is impossible, the word itself says "I'm possible"

Hejsan , somnade runt klockan halv två igår trots att jag la ifrån mig mobilen klockan tolv. Men det är ett jävla fint liv på våra underbara grannar så man kan ju somna så himla enkelt, eller nej . Jag var nere och sa åt några utlänningar att sluta stå och skrika & sparka boll i trappen för det är barn som sover till svar fick jag : aha dom sova nu ? Jävla kaos , klockan var fan halv tio det är väl klart att små barn ligger & sover då. Jag är förkyld som en jävla jag vet inte vad , när jag vaknade hade jag ingen röst knappt & Alizia bara skrattar åt mig när jag försökte prata, jävla unge Ska ta fram min älskade systemkamera sen.
 
.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0