en bra kille hittar du runt varje hörn sa gud sen tänkte han efter och gjorde jorden rund ..

 
Hej, nu är jag hemma i lilla finspång igen eller ja det har jag varit i snart fyra timmar men endå. Har bäddat sängen med mitt nya Justin lakan, nu jävlar ska här pussas på kudden och kramas på täcket, thihi glad tjej. Ska snart bege mig mot badrummet och ta bort mitt smink så jag inte får massa äckliga finnar som förstör hela mitt ansikte , usch och fy. Kommer säkert ha svårt att somna idag har alldeles för mycket att tänka på just nu X
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: izah

Alla får finnar oavsett om de har smink eller inte på sig -.-

Svar: inte om man sköter sin hy
amanda.
mandanicolina.

2013-01-14 @ 07:34:40
URL: http://izalyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0