day three of 20 days.

tio saker som jag stör mig på.
- männskor som tror att dom är något bara för att dom har ett utseende.
-när folk snackar skit om mig fast ingenting av det är sant.
-när man hittar ett snyggt klädesplagg som man vill ha och det inte finns i ens storlek.
-folk som ljuger och snackar skit bara för att dom själva ska få all uppmärksamhet.
-att justin bieber kommer till sverige den 22 april på min födelsedag och jag har ingen biljett.
-snorungar som sätter tuggummi på mitt skåp.
-att helgerna går så sjukt fort.
-folk som trycker ner andra bara för att dom inte har ett liv.
-att när man har pengar så finns det ingenting man vill köpa men när man inte har pengar så finns det massor .
- att det är så fruktansvärt kallt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0