Justin Bieber på rehab pågrund av drogmissbruk..

 
Jag som är en äkta belieber tycker det är svårt att säga det här men jag läste i tidningen förut och höll på att börja gråta för Justin Bieber har nämligen flera gånger setts på kort då han rökt på något som man tror är mariujana och nu vill hans mamma skicka honom på rehab. Jag har haft svårt att tro på detta, när alla killar kom och sa " visste du att Justin har rökt på?! " Jag ba " nej det har han inte alls! "  Men nu börjar jag tyvärr tro på det när det till och med går så långt så hans mamma Pattie vill skicka honom på rehab för hans drogmissbruk, det är sjukt att det har gått så himla fort. Men den senaste månaden har han festat rejält och rökt på massor.. Selena har dumpat honom igen och man tror att det har med drogmissbruket att göra.   Nu är det bara att hoppas på att han inte behöver vara på rehab alldeles för länge eftersom han har tre konserter här i sverige i april och massa fler konserter på believe turnen och vi beliebers vet ju att det värsta han vet är att svika sina fans.. Och nu tror säkert många att jag kommer sluta gilla honom pågrund av att han har rökt på , men nej jag är en lika stor belieber nu som jag varit hela tiden sen jag började gilla honom, visst jag kanske är besviken men han har det stressigt och jobbigt.. Han kan inte alltid vara perfekt. Men alla ni tjejer som skär er snälla sluta upp med det jag tror inte Justin slutar röka fortare genom att ni skär sönder era armar det är hemskt det är sjukt.. Och den personen som startat " Cut 4 Bieber" kan ju sluta säga till tjejer att dom inte är en äkta belieber om dom inte skär sig det är snarare tvärtom .. Jag älskar dig justin. Vi älskar dig ! 
 
 
 

 

url.jpg

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0