Jag har förlorat en tävling men vunnit ett val .

 
Hej mina bebisar! Idag så var hela familjen + farmor och farfar i storsjön och åkte pulka men lilla jag kände inte för att åka pulka och flyga i massa gupp så jag fick pengar av mamma så jag fick gå på stan istället. Jag hittade ett par tights, en tshirt , smycken. Jag ville köpa Justin kläder men det är ju bara bebisstorlekar typ och det är jävligt dåligt för det är mest tonåringar som vill ha kläderna och sen finns det bara upp till storlek 164.. visst jag är inte tjock och jag kan ha en tröja i den storleken men sen efter en tvätt så är den mega liten det känns inte värt att köpa en tröja som är nästintill för liten även fast jag jätte gärna vill ha en sån tröja men jag tror och hoppas på att det kommer komma större storlekar i part 2 ..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0