fuuuck sitter utan biljetter, åh döda mig snabbt..

 
denna dag kan gå och dö , fick inga biljetter och jag började gråta. Jag och Ebba satt uppkopplade på både mobil och dator men när vi väl kom fram så var biljetterna slut, alltså hur kan 24 tusen biljetter säljas slut på 20 minuter? Ni killar bara klagar på oss tjejer " vad är det för speciellt med han?" allt är speciellt med han , han sjunger inte bara bra, han är snygg, het och han bryr sig om fattiga barn. Och det som gör mig mest arg är att det finns idioter som köper biljetter och säljer dom svin dyrt, eldar upp dom osv alltså varför ? Det finns beliebers som gör allt för en biljett men då eldar du upp den , vad tänker ni med ? Det känns ju inte bättre av att min granne har biljetter till TVÅ justin konserter, fuuck. Jag bröt ihop för jag trodde verkligen jag skulle få biljetter eftersom det är så många som redan har biljetter typ 50 tusen beliebers men jag trodde visst fel. Men jag ska inte ge upp vi kanske ska köpa biljetter på ett annat ställe dom är dyrare men never say never.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0