du är min hjälte min andra halva mitt allt mitt hjärta min värld hela mitt liv du är det underbaraste jag har.

 
du ärmin hjälte du har ändrat något stort på mig vet inte vad det är varje gång du går så vill jag ha dig här igen du har rest mig upp varje gång jag ramlat du är min andra del fast det andra halvan kom nära håll om mig och säg att du stannar jag hittade en sak att kämpa för och det är du jag hoppas att du aldrig kommer gå om jag säger att jag mår dåligt säg bara att allt kommer bli bra. jag kan förlora allt annat men om jag förlorar dig så tar mitt liv slut det får inte hända dig något du är värd allt i världen jag finner ingen bättre människa än dig . våra namn ska stå skrivet i trä vi ska fästa vårat kärlekslås på en bro..
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0