Vi vet att saker kan göra ont men ändå utsätter vi oss själva och andra för det, ibland kanske bara för att känna en annan smärta

 
Hello babees ! Denna tisdagen börjar sakta lida mot sitt slut . Den har varit helt jävla grym . Innebandyprofilen var bäst , vi fick göra 90 armhävningar & 20 situps för att vi inte samlade ihop alla bollar på 30 sekunder. han kör hårt med oss den där Jonathan . men de klarar vi . starka & smidiga som vi är . Men efter skolan så drog jag hem och var med Albin & Felix , men felix drog till bussen efter cirkus 20 minuter . så då hade jag mitt lilla hjärta för mej själv. Men nu sitter jag i min ensamhet & sjunger . skojsigt. Imorgon blire plugget igen & de ägeeeeeer . xoxo
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0