mamma sa lek aldrig med grannen , grannpojkens mamma sa likadant .

Helluuuu bebisar ! Imorgon är det fredag & då åker jag till örebro . Men iallafall idag är det ju Torsdag & typ en av
våra längsta dagar , lektion på lektion på lektion . Tänk vad skönt att vara en liten bebis igen & bara sova & äta hela dagarna . Efter skolan så drog jag hem & åt lite sedan gick jag med mamma , Alwin & Alizia till kulturhuset där ursöta Alizia dansar . så sött. Efter det tog dom bussen till stan & jag har FF . Albin var här en stund förut men han fick inte sova här för hans mamma tror att de kommer hända grejor in tha bed då . haha . Men är as trött så blir nog att dejta sängen nu . Trots att klockan bara är 21.17 . Det är en lååång skoldag imorgon , och sedan måste jag ruscha hem och packa väskan för att hinna med örebrobussen till my daddy . men ha det bäst. xoxo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0