like the stars hold the moon

 
Godkväll mina sockerpullor ! Dagen har varit grym trots att jag fick gå upp klockan sju för att ta bussen som gick kvart över åtta till Norrköping. ibland önskar jag bara att mitt liv vad helt normalt så jag slapp alla dessa möten. men jag mår ju bättre av att prata om de jobbiga så de är väll bara att fortsätta . Imorgon är det vanlig skola även för oss grosvads-elever som var så lata så vi hade hemstudiedag idag. Nu ska jag gå och göra mej en kopp varm oboy . mums .Ska även kolla på underbart är kort. en serie om kortväxta människor. det är faktiskt ganska fashinerande att folk kan klara av vardagliga saker trots deras kortväxt. pray . xoxo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0