Jag har fått dig att le,jag har hört dig gråta.

 
 
Hellu sötnosisar ! Redan Torsdag idag & det innebär att det är helg imorgon efter skolan . så sjukt chill. Men skoldagen var även också sjukt grym , hann vara med på åtminstonde två lektioner pågrund av att jag var på ett möte, så nej jag skolkade inte . Var med Jimmy & Albin förut på min långa lunchrast . Sen dissade jag dom och gick in & hade NO . Sista lektionen var Gv-timme & den var helt jävla katastrof. En i min klass skulle kasta en chokladbit till en annan person och då råkade han av misstag träffa en tjej i min klass, och tjejens bästa kopis som också går i min klass överreagerade så sjukt mycket, så det slutade med att vi gick & hämtade rektorn för hon förstörde våran lektion . Men nu väntar tvn för min del , ska tjocka Ben & Jerrys . mums. xoxo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0