Då du ser på mej & jag ser på dej

 
Godmorgon mina änglar , hoppas att ni har sovit riktigt gott & fått eran skönhetssömn. Igår firade vi mina syskon
lite smått fast dom fyller år idag igentligen men sen vid typ tre så kom Albin & hämtade mej för vi skulle hem till
homom i Falla & typ ha kräftskiva . Vi kollade på typ tre skräckfilmer & prata massa . Sen cyklade vi hem typ klockan tio men vi cyklade runt & flummade i Finspång åxå med Jimmy , så jag var inte hemma föräns vid typ 12 på natten , så jag var skapligt trött när jag kom hem. Men när jag vaknade idag & kollade mej i spegeln så ser jag att min busiga syster har tagit sitt leksakssmink & sminkat mej såååå vackert !
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0