åh mitt hjärta slår, jag kommer vara med dej vart du än går

 
Hej sötnosar ! Första dagen på en ny skolvecka nu då ,härligt härligt . Skoldagen har varit katastrof har varit trött
hela jävla dagen & haft äckligt ont i huvudet . Men jag & Ella var lika flumma som alltid , går runt flera tusen varv i korridorerna & lyssnar på Magnus Uggla , normala brudar . Morgondagen kommer bli lika bra den förutom att jag har paniiiiiiiiiiik , ensam tjej på innebandyprofilen & vara sjukt blyg är inte lätt , men jag ska nog klara det. Jonathan våran tränare ska klä ut sej till tjej så de känns ju tryggt , haha . Bara att packa innebandy grejorna ikväll då  & TAGGA ! xoxo
 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0