Saknar dig min fina mormor♥

Idag har du varit uppe hos änglarna i exakt 7år . Vi saknar dig mer & mer för var dag som går . Livet utan dig är inte lätt men jag har lärt mig att förstå att du finns med i mina tankar hela tiden. Att du alltid finns hos mig även fast du är så lång bort . Sorgen var som starkast dom förtsta åren men den har blivit mindre men saknaden är enorm. Vill bara krama om dig igen . Ville aldrig att du skulle dö . inte så tidigt iallafall . Jag var 8 år gammal när du dog. När jag skrev min första text om dig . Som även lästes upp på din fina begravning . Du är enormt sknad utav oss alla. Du var som min bästavän jag kunde prata med dig om precis allt. Du förstod och försökte få mig att bli glad . Du fick mig alltid på bra humör. Mormor jag saknar dig . Ann Nimelius våran fina ängel. Vill flyga upp till himlen och stanna där med dig . Saknar dig så fruktansvärt. Tårar rinner ner för min kind. Denna dag är en dag vi sent kommer glömma. Älskade mormor du är fantstisk. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0