I'm one of the nicest assholes you could ever meet

Hellu babees . Tisdag idag och skoldagen var ganska chill trots att jag var typ mega trött hela skoldagen. Men vi hade vanliga lektioner fram till typ 12.30 . För klockan ett skulle vi gå eller springa 5km. Skoljogg. Jag gick med mina muppar Albin & Jimmy . Det var supergeggigt i den dära skogen så mina nya höstskor var inte sådär superrena efteråt men jag var glad över att jag inte tog vita Converse idag  för dom hade nog varit typ svarta nu . När jag kom hem så pluggade jag till historiaprovet som vi har på Torsdag & så skrev jag lite på min uppsats om Andra världskriget. Jag tycker det är läskigt att läsa om det , haha. Nu ska jag snart gå och handla schampoo & sen duscha & sen kanske ta lite egopix? xoxo ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0