Varje stund, var minut, var sekund, samma konstiga beslut. Det blir fel, slår bakut, allt går snett men det tar aldrig riktigt slut

Hej sötnosar ! Vaknade klockan åtta idag och självklart så hade jag försovit mej
massvis. började då jag vaknade haha smart tjej . Men det spöregnade imorse och gör fortfarande
så när vi hade gympa så skulle vi ju så klart ha utegympa så vi fick springa våra två varv i spöregn
fyfan så sjukt himla mycket jag frös och det har jag gjort hela dagen efter gympan..
Jävla idrottslärare som inte kan låta oss ha innegympa när det är iskallt ute och regnet bara öser ner.
Vill han att vi ska bli sjuka eller ? Han behöver ju inte springa han fick stå inne med tak över huvudet medan
vi sprang . åååååhhh . Fick sluta halv två idag för när vi var klara med våran chokladask som vi gör på bilden så
fick vi gå hem . bästa läraren Hjort . Idag vetja inte riktigt vad som händer vädret är ju inte det bästa så jag får
väl glo på några filmer och mysa ner mej i soffan . BTW här om dagen fick jag hem mina två skivor som Thompa fixade åt mej . Youngblood & Ulrik Munther . Dom spelas hela hela tiden och ibland så byter jag ju ut dom mot Justin Biebers skiva som jag är galeeeen i men den hackar massvis ... så jag MÅSTE köpa en ny -
Nu ska jag hitta på något skoj . PUSSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0