Svar på frågestunden .


1. Hur ska din drömkille vara ?
2. Vad andvänder du för smink?
3. Vad andvänder du för kamera ?
4. Godis eller chips ?
5 . Favoritartist ?
6. Favorit sak i ditt rum ?
Svar : 1 . En drömkille för mej ska vara snäll , omtänksam och bry sej om mej. han ska även ha en bra
personlighet och vara rolig . Han ska älska mej för den jag är och inte för mitt utseende . och att jag ska vara
den enda tjejen för honom . den som betyder allt för honom och som han vill dela sitt liv med. Det är en äkta kille.

2 . Det vardagliga sminket jag andvänder är en foundation som heter fit me och ett puder som åxå tillhör samma
serie och passar perfekekt för just din egen hudton . Sen andvänder jag nästan varje dag mascara men vissa dagar kan jag skippa den och bara ha foundation .

3. Kameran jag andvänder mej utav är en systemkamera som heter Canon Eos 400D . Den är superduper bra
och tar väldit fina & bra bilder .

4. Godis ! Min favorit bland godishyllan är sura godisar . och min absoluta favorit är fizz .

5. Favoritartisten enligt mej är Justin Drew Bieber . Och det handlar inte bara om att han är snygg utan att han har en grym röst och skriver grymma låtar och texter . Det ända jag drömmer om är att få träffa honom men nu när han skulle komma till sverije så kanske det inte blir så .. men hoppas !!

6 . Min älsklingssak i mitt rum är mina väggar för att det är så fina Justin Bieber bilder på dom . hihi.


Oliver :Vad är det bästa en tjej tycker om hos en kille? :)<33 kanske inte en personlig fråga men undrar bara :D
Vad tycker du att man ska göra när man är riktigt kär i en kille som har en tjej som är ens bästis? :/ <3

Svar : Personligheten är nog det en tjej tycker är viktigast hos en kille . och han bryr sej om henne för den hon är och inte för hur hon ser ut . En tjej vill känna sej älskad utav sin kille och att hon är den enda !

Felicia :Vad tycker du att man ska göra när man är riktigt kär i en kille som har en tjej som är ens bästis? :/ <3
Svar : Felicia gumman jag lider med dej ! Men om jag vore du så skulle jag visa honom att det finns bättre killar än honom och killar som verkligen älskar dej . Och jag tycker även att du ska prata med din bästavän om att du blev jätteledsen för att hon tog homom och ifrågasätt varför hon gjorde så mot dej när hon visste att du var jätte kär i den här killen . Du ska se att du kommer att hitta den rätta även fast det kanske kommer ta lite tid men det är bättre att vänta på den rätta !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0