Is it real or is it all just a game? Let's wish for the first

Tjena hallå hej mina snyggos ! Tisdag idag redan och det känns så skönt att imorgon är det sista skoldagen
för veckan innan vi har ledigt för att det är kristihimmelfärdsdag eller vad det nu var . haha har ingen koll alls
på det där jag visste inte äns att vi skulle vara lediga Torsdag & Fredag förens typ igår. smart cheeey .
Men idag var det skola & det var ändå ganska skoj . flummade sönder som vanligt på profilen . jag började gråta
jag orkade inte med symaskinhelvetet den bara bråkade med mej helaaaaaaa tiden . jag fick nog . tråden bara fastnade i pressarfoten. ååååhhhh . Efter skolan så gick jag hem en stund innan jag gick till dagis för att mina syskon
skulle ha sommarfest och jag hade lovat dom att jag skulle komma men det var sjukt skoj . förutom att det började regna . Just nu så sitter jag i min älskade onepiece & mina uggs & dunkar musik . klockan tio blir det att kolla på bigbrother sen ska jag försöka sova . är ty inte så trött längre så har lite svårt att somna . Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0