Förlita dig inte för mycket på någon i denna värld, för även din skugga lämnar dig när du befinner dig i mörkret

Godkväll finiiiisar ! Känns som att det är måndag idag eftersom det var första dagen vi var
i skolan efter alla lediga dagar, men det är ju onsdag och snart helg.
Men mina dagar & valborg har spenderats med  robin , pata & emil , chillchill .
Vädret idag är ju helt underbart & de har de ju varit några dagar nu så hoppas det håller i säg .
Älskar värmen . kunna ligga på balkongen och sola . ha shorts. bikini . springa ute . mysa . utflykt.
Längtar som tusan till denna sommar den komer bli GRYM . ska ju på sportscamp med letti & det kommer
bli superduper mega bra . hon & jag i en hel vecka . kan det bli bättre ?! Men förut så låg jag ute på balkongen
i bikiniii och solade litegranna , sov gjorde jag åxå var så sjukt trött efter dagen på stadmuseet med klassen . vi höll
på att dö i värmeeen . stackars små barn . Men ska snart se på bigbrother och sedan mysa mej ner i sängen
och gosa ner mej med alla mina kuddar & försöka sova . Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0