Det här är värt att dö för, jag tror mitt hjärta blöder

Godkväll mina sockerpinglor !  Det har varit en ganska fullspäckad Lördag så därför har jag inte haft tid att
blogga men jag gör ju det nu istället . Var inne i stan idag igen för att mamma skulle köpa lite grejer för hon skulle
på personalfest ikväll så jag är barnvakt & har varit sen klockan sju typ . Det slutade med att båda ungarna låg brevid
varandra på golvet & sov . men nu ligger dom & sover sött i sina sängar så nu är det bara att hoppas på att dom inte
vaknar allt för mycket inatt eftersom mamma kommer hem vid tre inatt typ . Igår så somnade jag typ vid halv ett med Alizia på en luftmadrass brevid mej . jag ska sova din jum ( rum ) amanda . så det var väl bara att ge med sej så vi fick sova eftersom det var mitt i jävla natten . Men nu ska jag fortsätta kolla på Bröderna Karlsson & dricka upp min Hustler ( energidryck) för er som inte visste det så vet ni det nu . men ni får ha det bäst puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0