Let's forget about time and dance our lives away

Hej mina vackraste vänner ! Tänkte börja med att be om ursäkt för superdålig uppdatering
men jag har haft mycket annat att göra. Igår efter skolan så följde jag med Karin hem och pluggade
till So provet som vi har imorgon , sen gick jag snabbt hem och packade träningsväskan , klädde på mej min onepiece och satte mej på cykeln , cyklade till judoträningen.
Skolan idag var helt okej , var jättetrött och lite depp, men aja . Imorgon blir det skola som vanligt , ska bada/simma med klassen , skoojj ! Nu ska jag gå upp och lägga mej på sängen och skriva litegrann och plugga lite extra till provet imorgon . PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0