Jag är inte den riktiga Amanda utan dej baby

Hej sötaste älsklings vänner ! Tisdag idag och det har varit en väldigt flummigh
Tisdag , speciellt efter förstärkta lektionen. Med bästa brudarna , inget liv utan er två.
Letti och Ella, utan er skulle jag inte gå på förstärkta lektionen ..
Men efter skolan blev det att gå direkt och ta den hemska sprutan fick vänta i nästan två timmar
för att ta en jävla spruta katastrof, katastrof ! Imorgon är det skola igen och vi ska bada imorgon
igen , får se om jag fortfarande har ont i armen så kommer jag inte simma .
Nu ska jag gå och skriiva litegranna , ovanligt va ? Men jag har faktiskt lite nya grejer på gång . Kyssar !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0