Take a deep breath and think about something good



Godafton mina bästaste läsare ! Hoppas att ni har haft en sjukt bra helg med eran familj , vänner, pojkvän/flickvän , släkt och allt vad det nu kan vara . Det har jag iallafall haft , det började med att Albin var här
ett tag på fredagen & sen vid typ halv åtta så kom min älskade bästavän hit & slagga . Sen igår så var jag med bästabästa Albin , massa myyys , sen när han gick så blev allt tråkigt . Jag var helt jävla själv hemma i ett hus som det spökar i , snacka om att jag var rädd. Men jag somnade ganska så sent , kollade på Eva & Adam och lite sådant . Nu på förmiddagen så har jag varit på gudstjänst i Risinge med Emma det var väll sådär det är ju tråkigt & långtråkigt men det får man stå ut med om man ska konfirmeras & förhoppningsvis få en Iphone 4s . Nu börjar det närma sej sommarlov , årets längsta rast, 10 veckor , friiiiiiiittttt. Sommaren 2012 kommer att äga ut alla andra sommrar . Gotland med konfirmationen & Stadium sports camp med Letti , träffa massamassa bra folk , vara ute sent , vara uppe hela nätterna , grillkvällar , bruna ben , GUUUUUD så jag längtar , spricker snart .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0