ATT VARA MED ALLA TJEJER I HELA VÄRLDEN GÖR INTE DIG TILL EN MAN, MEN ATT FÅ EN TJEJ ATT KÄNNA ATT HON ÄR HELA VÄRLDEN GÖR DET

Hej mina älsklingar , helgen i Örebro har varit sjut chill har inte gjort något alls typ. Igår så var jag med mina
älskade flummiga granne Maiin , vi var ensamma hemma för pappa & dom var hos några på typ fest men jag årkade
inte följa med så jag flumma med en knasig söt brud istället. Vi kollade på en superrolig film & käka massa godis
så vi fick ont i magen , vi ringde även till min söta kille & pratade med honom . Malin trodde jag skulle dö när jag hostade hahaa . Men nu blir det att kolla på bigbrother final snart & jag vet nästan helt klart vem som vinner :))
Imorgon ska jag vara med min älskling , myspys älskar dej .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0