Where you think you´re going , baby ?

 
Tja mina sockerpinglor ., jag vet att jag är typ sämst på att uppdatera men nu på sommaren så
orkar jag helt ärligt inte blogga . Då vill jag vara ute och bli brun ,haha. Men iallafall men igår när jag
var hos min bästakompis och vi stod och borstade hästarna & så för vi skulle risa . så hade jag tydligen
bara ramlat ihop flera gånger, så hennes mamma fick skjutsa hem mej , och när jag kom innanför dörren
så gick jag raka vägen till min säng & sov , jag var alldeles blek & mådde inte alls bra . vet inte riktigt vad
som var fel men något stod inte rätt till iallafall. Men nu mår jag någolunda bra iallafall . Syster kom hit från
Örebro förut för imorgon drar vi till moster i Stockholm . Tagggggaaa galet mycket tills på fredag för då befinner
vi oss på härligaaaa grönaLund . Men nu blire film med syster & tagga inför imorgon , tåget går runt tolv imorgon .
Kanske hinner blogga innan . xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0