Åh jag vet inte rikitgt vart jag ska börja för de finns så mycket bra med just dig du är så underbar och du förstår mig mer än någon annan gör och du får mig att släppa allt för ett tag och bara vara hur knäpp som helst för några dagar och alla ensamma dagar och helger du sover hos mig är det alltid chatroulet och våran supergoda kladdkake smet som står på schemat jag älskar dig även fast du misshandlar mig så bilar stannar och frågar om vi behöver hjälp jag tror nog dom trodde vi var lite fulla då när jag låg där på marken och grät men roligt var det trots att mitt öga gjorde mycket ajaj just då men det gick över när jag fick en kram av min prinsessa.Vi har lovat varandra en sak och det är att vi alltid ska vara bästavänner och finnas där för varandra i vått och torrt så ska det för bli för alltid. Vi har våra bråk men jag vet alltid att det blir löst för vi bråkar ju inte för någon speciell sak vi tycker bara olika om olika saker. Det ska alltid vara ella och amanda som går hand i hand i skolan och skriker till musiken i hörlurarna så att alla killar och tjejer i skolan bara kollar på oss men det är ju inte så konstigt för vi är ju snyggast. Jag mår inte bra just nu och det gör inte du heller. jag mår inte bra om inte du mår bra. Jag hatar verkligen hatar att se dig ledsen och sårad. Gumman vad vore jag utan dig ? Nej precis verkligen ingenting du är min andra halva och den pusselbiten som fattades i mitt liv. Vi behöver inga pojkvänner för vi har varandra och så kommer det alltid vara . Jag kan prata med dig om precis allting och du förstår. Du hatar den där personen som förstörde mitt liv totalt lika mycket som jag gör och det gör mig glad att du förstår hur illa han gjorde mig. Lögner på lögner och tårar som rinner hur fan kunde jag tillåta det ? Han är inte värd mina tårar och det har du fått mig att förstå du har lärt mig att sluta älska honom ovh du tycker det är sjukt att jag fortfarande har kvar grejer som tillhör honom och det tycker jag också men jag kan verkligen inte elda upp dom för då kommer jag bara bryta ihop och då kommer allt börja om igen . Du är min allra allra bästa vän som jag älskar något otroligt jag kommer alltid finnas vid din sida och jag ska alltid försöka hjälpa dig vi ska aldrig ge upp pågrund av att några idioter inte vill ha oss i livet det är dom som ska dö då isånnafall och inte vi. Det är inte vi som har gjort dom något det är dom som försört våra liv eller åtminstonde han. Vi är starka vi har modet vi har kraften och framförallt vi har varandra. Vi ska aldrig ge upp. Vi ska klara det här. Vi måste klara det. Vi ska  leva tillsammans. Vi ska dö tillsammans. Vi kämpar tillsammans vi ska må bra igen. Allt känns skit just nu och det enda jag gör är att gråter men du finns i mina tankar hela tiden. Vi delar allt tillsammans. Skratt. Bråk. Glädje . Tårar . Kärlek . Vänskap. Vänner. Om det inte vore för dig så skulle jag inte ha funnits kvar i livet idag. Du förstår mig mer än min familj och jag berättar mer för dig än till någon annan. Du vet allt som jag går igenom och om jag inte är i skolan en dag så frågar du direkt hur jag mår och vart jag är någonstans. Du känner mig så väl så du ser på mig när något inte är som det ska . Du ser att jag är ledsen och då kramar du om mig länge . Jag svär du är det bästa jag har och jag är glad att just jag har dig som min bästa vän. Det är sjukt hur man kan älska någon så mycket som jag älskar dig. Du hjälper mig med allt du har hjälpt mig att sluta tro på vissa personer för du vet att dom bara får mig att må sämre. Vi ska följa varandra genom eld och vatten. Det finns stunder då jag inte orkar mer och bara vill dit upp till alla änglar men jag vet att om jag tar livet av mig så gör du det också det är därför jag inte gör det för jag vill inte att du ska lämna jorden . Jag saknar dig så fort du inte är nära . Du är min syster. vän. bästavän. älskling. min fina. min skatt. mitt allt. Du har fått mig att inse att livet är något gott och jag säger det för sällan jag älskar dig hjärtat. Att se dig gråta tar så hårt i hjärtat så då mår jag dåligt och också gråter. Du har visat mig den rätta vägen som jag aldrig hittat. Vi ska gå den vägen tillsammans för utan dig gör jag ingenting. Om du dör så dör jag också. Om du dör så tar jag livet av mig . Det är sant jag gör det för jag klarar inte ett liv utan dig vännen. Jag klarar ingenting utan dig och jag vill aldrig förlora dig . En dag ska vi må bra vi ska klara det här vi ska inte behöva må såhär längre vi är inte värda det. Du är inte värd att se mig sårad och du ska inte behöva se mig sitta och gråta mer. Jag minns så väl den där natten då du av misstag råkade svänga in med moppen på fel väg och där stog han med en annan. Jag bröt ihop då och du fattade ingenting . Men sen när jag berättade det när vi hade hämtat datorn hemma hos mig och hade kommit hem till dig, då låg jag i din famn och vi båda satt och grät . Vi var så arga och ingen av oss trodde något sånt om honom men det visade sig att allt han hade sagt bara var en stor hemsk lögn . Men gumman jag älskar dig och det hoppas jag att du vet. Bästa vänner livet ut . Vill inte leva utan dig vid min sida .Gumman , du är den som liksom får mig att orka kämpa vidare trots att allt är åt helvete. Du är absolut helt underbart jävla bäst det finns fan ingen bättre än du. Du är min allra allra bästa och finaste vän. Jag är glad att jag har dig , du finns för mig i alla vänner. Du kan få mig att skratta trots att tårarna bara rinner , det är bara du som kan det. Jag kommer aldrig lämna dig. Jag älskar dig och du älskar mig det vet jag. vi är starka tillsammans. Hjärtat du är grym och denna text är bara till dig och inte till någon annan . Ingen förtjänar en sån här fin text mer än dig . Jag älskar dig syster. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0