vill gå min egna väg , upp till himlen

Mitt hjärta brinner och tårar rinner
orkar inte mer
min kraft och ork är slut
varför ska jag kämpa för nånting som ändå
aldrig blir bra ?
Mår så sjukt jävla dåligt finner ingen mening med mitt liv
varför finns jag ?!
Jag är ett stort problem
så varför inte bara låta mej göra som jag vill så slipper
ni mitt gnäll om mitt jobbiga liv
då åker jag upp till himlen fär jag hör hemma
och stannar där förevigt
för nu är jag trött på att må såhär
det här är mitt liv jag vill gå min egna väg
inte leva någon annans dröm
hur kan du vara så blind så du missar att jag
mår skit och är nära på att ta självmord ?!
mina sår kommer aldrig läka
dom är alldeles för djupa och stora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0