VI HAR GÅTT IGENOM REGN OCH SOLSKEN NÄR LIVET ÄR SOM HÅRDAST DÅ FÅR DU MIG ATT LE

hej mina små vackra underbara ängar ! hoppas att ni har haft en lika underbar och fantastisk söndag som jag har haft med min kära syster som kom till oss idag ända från örebro . vi åkte in till norrköping och kollade på dead by april och ulrik munther. när ulrik munther sjöng så stod vi längst fram typ . sen sprang vi in till media markt där han skulle sitta och signera skivor , min syster wilma skulle köpa skiva , men jag behövde bara ta en skiva och få den signerad och ge den till min låtsaspappa som är vakt där så jag slapp betala den , han har även fixat en signerad youngblood skiva åt mej . hihi en glad liten amandaa . tog massor av kort som jag lägger upp imorgon om jag hinner . ska kolla lite på bigbrother nu och ta ett glas med iskall cola , hämta mitt varma täcke och krypa ner i soffan med onepicen på mej .imorgon är det valborg och då får jag se vad som händer och sker under kvällen / natten . älskar er puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0