Ingenting kan såra mej som dina ord


Tjenare Tjenare sötnosar !  Igår var det hemskt dålig uppdatering och det ber
jag ursäkt för men jag hade en fullspäckad dag igår , eller ganska iallafall.
Var ju i skolan och sen så åkte jag hem och åt mellis , sen klockan fem så
promenerade jag bort mot dagis för att hämta Alwin & Alizia . sen gick jag med
två små skrikiga barn i vagnen hem och letade upp deras nappar , sen lagade vi
kvällsmat åt dom . det fick bli pommes och korv . Sen ringde älskling och frågade om
jag ville följa med han och Freppe in och kolla på bio , så vi åkte in och kollade på american pie
den var sjukt skoj , men vi var hemma i Finspång typ klockan tolv så jag var sjukt trött när jag kom hem.
Men idag iallafall så följde jag med Ella hem efter skolan och vi red , fixade med hästarna och bakade
muffins som vi brände, haha . PUSS




Fjortisbild , jo jag vet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0