NU ÄR VI STORA INTE SÅ SMÅ LÄNGRE GUMMAN , FEMTON ÅR♥

.
Idag fyller jag och min tvilling femton år, vi är inte tvillingar på riktigt men
vi tycker det är en rolig grej att vi fyller på samma dag och då kallar vi varandra
tvillingar , Karin du är en superduper bra vän som jag älskar så grymt mycket så det
finns inte ord till det , du finns alltid där för mej och du bryr dej alltid
även om det bara är småsaker som man är ledsen över så tröstar du mej alltid
så glad att jag fick börja i just din ovh dom andra brudarnas klass , annars hade jag
kanske inte haft er idag , och speciellt inte en låtsas tvilling . Hoppas du får en toppen
dag hjärtat ÄLSKAR DEJ MASSOR! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0