hata mig, älska mig, jag föddes ändå inte för att göra dig lycklig.


Tjää sötisar ! Redan Onsdag idag så grymt skönt , idag blev det skola
ganska så chill skoldag , pratade lite med pata och hängde med brudarna
nere i kompassen vi spelade dator . Ikväll blir det förmodligen så att jag drar
till Ella och sover där hos bästavän. kvällen kommer bli grym älskardejj vännen !
Sitter just nu i mitt lilla rim i min ensamhet och dunkar musik på spötify . Får se om det
blir något mer bloggande annars blir det när jag kommit hem från ella imorgon .
PUSS


Kommentarer
Postat av: Sofie Zirath

SV: Hoppas det är okej att jag tog den?

Tack gumman det värmer! Saknar dig med, något otroligt! <3

2012-04-18 @ 20:07:35
URL: http://sofiezirath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0