Hjärtat ..

Jag Älskar Dej Hjärtat Mitt
Utan Dej Är Jag Inte Hel
Utan Dej Klarar Jag Mej Inte
Det Är Du Som Får Mej Att
Orka Kämpa Vidare
Det Var Du Som Fick Mej Upp
På Fötter Igen När Jag Ramlat
När Vi Bara Ligger Där Brevid Varandra
I Min Säng Och Kollar Varandra I Ögonen
Samtigt Som Du Håller Om Mej Och Tar
Tag I Min Lilla Kalla Hand
Då Känner Jag Mej Verkligen Älskad Och
Speciell Utav Dej
Ingen Annan Kan Få Mej Att Känna Så
Och Ingen Har Heller Fått Mej Att Göra
Det
Du Och Jag Tills Döden Skiljer Oss Åt
Världens Finaste Emil Som Bara Är Min
Och Ingen Annans
Och Så Ska Det Förbli
Du Och Jag Hand I Hand Livet Ut
Kyssarna och Kramana Som Vi Delar
Gråtet Och Skrattet
Tårar Och Glädje
Kärleken Är Det Viktigaste Och
Vackraste Som Finns
Alla Orden Kommer Rakt Ifrån Hjärtat
Jag Älskar Dej Utav hela Mitt Hjärta Och
Själ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0