If you ever leave me, baby, leave some morphine at my door..


Godkväll älsklingar ! Hoppas att ni haft en bra skoldag och även en bra
början på en magisk helg . Jag mår bättre nu , har bara sjukt ont i halsen
och är jätte täppt så kan knappt andas men sånt är livet.
Imorgon blir det först Öppet hus på skolan och sedan efter det så åker jag och
mamma in till Ica Maxi och handlar grjejer till på söndag då jag ska ha typ myskväll
med massa kompisar här , kommer bli grymt . ska även hyra några sktäckfilmer som
vi ska titta på , fyller ju femton så nu får jag kolla på nästan vilken skräääckfilm som jag
vill men jag blir superrädd med det är baar roligt.  Men förut så var jag och mamma
och solade och sedan åt vi på babylon , jag åt knappt hälften och blev proppmätt ...
Men nu ska jag snart hoppa in i en dusch och raka benen och smörja in mej så att inte den lilla
färg jag fått försvinner haha . PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0