du är nu en ängel

Vart är du nu , nu när allt är som sämst ?
du lämnade mej utan ens ett hejdå .
Du är nu en ängel i himlen , men vi vill ha våran ängel
här på jorden .
Vi fäller tårar för varje dag som går , vi saknar dej .
snälla kan du inte komma tillbaka bara för någon sekund?
sen kan du få flyga tillbaka till himlen till alla dina änglakompisar .
Du var den jag kunde berätta allt för , dej som jag hade hemligheter tillsammans
med.
Ängeln min , vet att du ser mej och är med mej dag och natt
men kan du inte förstå att det ända jag vill är att du ska komma tillbaka
varför skulle du bli sjuk ? varför just du ?
åren blir fler och saknaden blir större och större
just nu vill jag bara lämna jorden och flyga upp till dej i himlen och bli
en ängel precis som du



by : amanda andersson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0