Depp :'(

Sitter här ensam vid datorn och lyssnar på deppmusik har en sån dag idag
då jag bara mår helvete och inte orkar något .
Jag orkar inte mera , jag vill bara bort .
De här hemska tankarna gör mej tokig , och det jobbiga är att de bara blir flera
och flera . orkar inte mera det är hemskt att må såhär tårar bara rinner och mitt hjärta brinner
Allt är mörkt och jag vet inte vart jag ska ta vägen nu
hjälp mej ut ur det här snälla jag ber dej
Varför kan ingen förstå , inte ens försöka att förstå
förstå att jag har det svårt och jobbigt
att det enda jag vill är att komma bort härifrån
flyga till himlen och stanna där
det är där jag hör hemma
inte här
Jag ramlar kommer inte upp
tårar rinner de slutar aldrig rinna
dom tar aldrig slut
bara fortsätter rinna ner för mina bleka kinder
sover knappt på natten vaknar i panik och
börjar gråta för jag är så rädd
drömmer
drömmer om allt jag varit med om



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0