A VERY GOOD DAY .

Hejsan alla sötnosar  !
Dagen har varit ganska skojig .
Hade ganska så roliga lektioner idag faktiskt .
Vi fick reda på att vi ska ha ett so prov nästa fredag.
Så imorgon blir det att ta hem böckerna och plugga så jag får
ett super bra betyg .
Men efter skolan givk jag hem och åt lite mellis sen har jag
bara typ suttit på mitt rum och messat ,s krivit och lyssnat på musik.
Snart blir det att kolla på idol .
Ska hålla utkik efter mina kompisar Alice , Ebba , Josefin , Alma , Alexandra
och Gabriella från Idol för dem skulle dit med norrbygården och kolla på
Idol Live .
Åhh vad jag också skulle vilja det !
Imorgon är det Hemkunskap i skolan och då ska vi laga
taggmunkar , det blir säkert gott .
Och efter skolan blir det att vara med bästa Celine ! <3
Puss !
My eye .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0