IT´S FRIDAY TODAY

Hejj Sötnosar !


Idag är det äntligen FREDAG !
Så sjuukt skönt , veckan har gått ganska fort.
Men idag i skolan hade vi två prov och jag hoppas
och tror att det gick toppen bra .
Satsar ju på ett A betyg så klart :)


Men idag efter skolan så stannade jag och Moa kvar
typ 30 minuter och hade " Extra lektion" i No med Ole.
Vi pratade om hjärnhalvor och så fick vi se hur en hjärna
såg ut inuti .
Så nu kan vi ju lite mer om hjärnor , det kan ju behövas
i framtiden.

Sen cyklade vi hem till Moa en stund och sen hem till
mejj .
Vi hade det sjukt skojj , vi  flumma sönder.
Mina armar är fulla av namn och klotter :)



Nu ska jag väl snart forsätta kolla på Idol :)


Puss .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0