EVERY TEARDROP IS A WATERFALL

Hej bloggen :
Jag vill säga förlåt för super dålig uppdatering
de senaste veckorna.
Men vårat internet har inte funkat så de är min ursäkt för
denna gång.
Men ska försöka bli lite bättre på uppdateringen.
Men dagen i skolan har varit ganska bra.
Lagade egen pizza på hemkunskapen , sen kolla
vi på film i filmsalen på engelskan.
Sen hade vi profil i 2 timmar sen fick vi gå hem
för dagen.
Efter skolan så var jag med min älskling Linus .
Det var skojj & mysigt.
Nu ska jag gå och hälla upp nått att dricka
sen ska jag bege mej mot teven och kolla
lite på teve sen ska jag gå till mitt rum och
skriva eller läsa , och sen ska jag försöka sova .
Puss .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0