SVAR PÅ ERA FRÅGOR !

Nu tänkte jag svara på dem frågor jag
har fått.
lovisaärbäst mohahaha
1. är du kär ?
2.vad heter din skola ?
3.vad har du på din kudde ?
4.har du något djur ?
5.vilken kändis är sötast ?
6. saknar du mig ? (a)
7.skulle du vilja strula med en tjej ?
6.är jag bäst ? :D

saknar dig snigging :*
1 . Om man säger så här - Ja jag är kär
2. Min skola heter Grosvadsskolan
3. På min kudde har jag ett hjärta.
4. Nej tyvärr har jag inga djur men skulle vilja
ha ett husdjur.
5. Jadu det var en lite svårare fråga.
Det finns många kändisar som jag tycker e söta.
Men typ eric saade & Justin bieber
6. Men gumman  det är väl klart jag saknar dig.
Vi måste bara vara snart igen.
Vet du jag ska kanske vara  med er på midsommar
iår igen :)
7. Eeeh nej det skulle ja inte .
8.Ja lovisa är bäst i hela världen .
Postat av: victor
har du kört bil ?
När jag var liten fick jag köra bil med pappa
& köra lastbil med han.
Men annars har jag inte kört bil .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0