I CAN'T BELIVE THAT YOU ONE IN A MILLION.

Tjena hallå hej bloggen :

Idag är det ny vecka med nya beskymmer
och känslor.
Dagen har varit helt Okej.
Bara 3 st lektioner, Slöjd,svenska och matte.
På träslöjden har vi börjat och gjort ett toapappers ställ.
Efter skolan så gick jag och mötte mamma och tvillingarna
för dem hade varit på BVC för 2 års kontroll.
När vi kom hem så åt vi lite mellis och sen kom nån från
något brandförlag och sålde oss massa grejer.
Han visade mig hur man andvände en brand släckare även
fast jag redan visste.
nu har jag nyss duschat och ska nog snart gå och fixa naglarna
lite snyggt.
Sen blir det att äta mat & titta på ullared
LITS OF KISSES/ AMANDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0