GÄVLE

Tjenixen alla fina blogg läsare :

Förlåt för super dålig uppdatering idag.
Men jag har inte hunnit för jag givk upp
ungefär klockan 07:20 för att vi skulle åka
till Gävle.
Bilresan dit tog ungefär 3 timmar , lite jobbigt men
det är skönt när man kommer fram.
Just nu är jag super rast lös men jag kommer nog på
något att göra.
Idag har vi åkit bil till gävle men när vi kom fram så
åkte vi till en pulka backen som vi trodde det skulle gå
att åka pulka i, men det var en slalom backe.
Men vi åkte lite granna på kanten i alla fall.
Snart ska vi äta tacos och ikväll ska vi titta
på körslaget.
Tror inte jag hinner skriva något mera idag men jag
får se sen om jag hinner.
Det blir inga outfitt bilder den här helgen för jag
har ingen sladd med din min mobil.

LOTS OF KISSES / MANDIZBUZ




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0