ENSAM HEMMA !


Tjena bloggen :

Jag kom hem från en toppen rolig dag i
skolan.
Sista lektionen hade vi film profil och då
spelade vi in en reklam film för kläder & skor.
Efter skolan då gick jag hem,och fick höra
att Alizia hade ramlat och slagit i huvudet och
hade förmodligen hjärnskakning :(
Så mamma åkte med henne till Akuten i
Norrköping och jag stannade hemma jag
orkade inte följa med och mamma sa att jag
inte behövde.
Men när jag varit hemma ensam så har jag gjort
mellis,bakat choklad bollar,bloggat & tagit det lungt.
Nu kommer snart mamma & dem hem och då ska vi
väl äta något antar jag.
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra ta fram
Outfitt för imorgon kanske.
Och titta på mästerkockarna.

LOTS OF KISSES / AMANDA
Jag när jag var typ 10 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0