DAG 01 - OM MIG

Jag heter Amanda Andersson och är 13 år ,fyller den 22 april.
Jag bor i finspång med min mamma och mina tvilling syskon.
Jag har även 3 syskon till men dem bor i Örebro.
Och jag är äldsta av alla mina 5 syskon .
Mina föräldrar är skilda så jag bor hos pappa varannan helg alltså bor
jag med mamma dem andra 11 dagarna....
Jag gillar att dansa,sjunga,spela gitar,shoppa,vara tokig.
Jag älskar musik och jag vill hålla på med musik när jag blir stor.
Jag går på en skola som heter Grosvadsskolan och den är faktiskt
bra,alla är snälla och så.
Och jag går i 7:an med en massa snälla & roliga kompisar.
Började på den skolan i höstas så jag har inte gått där så länge.
Om ni vill veta något mera så är det bara att ni frågar på.

Kommentarer
Postat av: sara

Du är så ful

2011-04-02 @ 15:56:23
URL: http://sara.blogg.se/
Postat av: Amanda (bloggägaren)

Asså Sara om du ska vara dum så behöver du inte titta på min blogg !!

2011-04-03 @ 09:58:45
Postat av: Amanda (bloggägaren)

Asså sara om du ska var så dum så behöver du inte äsa min blogg !!!

2011-04-03 @ 09:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0