FANTASTISK DAG :)

Hej hopp bloggen:
Min dag har varit helt fantastiskt bra,hoppas
eran också har varit det.
Efter skolan så gick jag hem och åt mellanmål.
Sen gick jag till Viberga och köpte en ny resväska till mig :)
Nu sitter jag vid datorn och äter halstablett för jag har sjukt
ont i min stackars hals,jag kommer säkert bli sjuk.
Men imorgon ska vi till bergska skolan och kolla på några
som ska prata om förintelsens minnes dag.
Det blir väl säkert jätte kul.
Och på Fredag så ska jag få träffa min pappa och mina 2
syskon klara & isak som jag inte träffat på 2 veckor för
att dem har varit i Mexico utan mig :(
Men det ska bli jätte kul,jag ska gå på stan också
det är hindersmässan.
Vi ses imorgon
LOTS OF KISSES / AMANDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0