GRATTIS TILL ÅRETS PRIS!!

Att en person med hjärna lika stor som en valnöt kan kläcka ur sig sådana påhittiga och fula ord är värt nobelpriset i idioti , jag tycker synd om den människa (du vet vem du är) som inte har mer IQ än ankorna nere vid badbryggan.
Att sitta och skriva massa elaka och fula ord (o inte kunna stava till dom ) kanske personen inte skall idiotförklaras för , man kan ju faktiskt inte rå för att ens föräldrar är syskon och att personen växte upp med två efterblivna igelkottar som fosterföräldrar !!
Men allt detta har gett mig ett svar : att om man har dåligt självförtroende och är avundsjuk på andra så blir man en mobbare  ett tips till dig med det stora ordförrådet är att tagga ner på hårdheten så skall du se att du också får vänner en dag .
Till dig som skriver så "fina" kommentarer på bloggen  och BDB /puss Amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Säger du det till mig va gör du det du vet att jag kan döda dig jävla fucking hora är du jag kan visst stava bra jävela gris jävel hahahahah

2011-02-12 @ 12:17:09
Postat av: Anonym

asså vad har hon gjort diig?? vraför hatar du henne så mkt

2011-02-13 @ 13:55:42
Postat av: Thomas

He he stava va det ja ...undrar när man började skriva jävela istället för jävlar ?

2011-02-13 @ 23:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0